poniedziałek, 19 grudnia 2016

286. Recenzja Mascary Kiko Milano Ultra tech





Witajcie
Dzisiaj chciałabym napisać pare słów o mascarze
od firmy Kiko Milano, którą dostałam od swojego chłopaka.


Opakowanie :




O tuszu :

Tusz nadający rzęsom objętości i wydłużający, ze szczoteczką z giętkich elastomerów.
Dostępny jedynie w czarnym kolorze.
Tusz jest łatwy do nakładania, dobrze rozprowadza się na rzęsach od ich nasady aż po same końce, zaś specjalnie zaprojektowana szczoteczka `wyłapuje` każdą z rzęs z osobna dokładnie je od siebie oddzielając i prezentując.  Krótsze włoski aplikatora pokrywają rzęsy jedynie minimalną ilością tuszu nadając im objętości. Dłuższe włoski przypominające grzebyczek wydłużają rzęsy, oddzielają i, jak to określa producent, definiują. Gęstość i konsystencja tuszu zostały stworzone specjalnie na potrzeby tego produktu tak aby zapewnić jego maksymalną efektywność, wytrzymałość, a także połysk rzęs.

Moja Opinia :

Dostałam te mascarę w prezencie od swojego chłopaka.
Ogólnie nie lubie zmieniać tuszów do rzęs bo jestem wierna Maybelline Falsies, która ma dla mnie  doskonałą szczoteczkę. Przeważnie każda zmiana mascary na inną kończyła się tym, że nawet nie zużywałam jej do końca bo szczoteczki były za duże, tusz za bardzo leisty albo jeszcze coś innego.
Ten tusz mimo tego, że jest tani sprawdził się u mnie znakomicie. Szczoteczka fajnie rozdziela rzęsy i ich nie skleja nawet po kilku przeciągnięciach. Tusz nie osypuje się nawet po całym dniu pracy. Cena w UK jest bardzo atrakcyjna, bo to jedyne 2.99. 
Niestety nie jest ona jeszcze dostępna w Polsce. Tusz możemy kupić tylko w jednym czarnym kolorze.


Zalety :

- cena
- dostępność w uk
- szczoteczka
- konsystencja
- nie skleja rzęs
- dobrze rozdziela rzęsy przy ich malowaniu

Wady :

- dostępność tylko w UK
- dostępny w jednym kolorze


Szczoteczka :



Mascara na oku :



Informacje ogólne :

Cena: 2.99 Anglia
Kupiłam? - Kiko Milano
Ilość zużytych opakowań? - 1
 Kupiłabym? - Tak
Pojemność : 10ml
Opakowanie - plastikowe
  Ocena : 8/10








Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz