piątek, 16 grudnia 2016

285. Glossy Box December 2016 UK


Witajcie 

Dzisiaj otrzymałam swojego pierwszego GlossyBoxa
Zamówiłam go kilka dni temu, bo chciałam zobaczyć jak to wszystko działa.


 


Taka wygląda paczka. 
W środku na samym początku znajdują się ulotki o produktach oraz
zniżki na kolejne GlossyBoxy.


 

W dużym kartonie znajdujemy drugi kartonik, który wygląda prześlicznie.




 W pudełku na sianku znajdujemy kilka produktów.






Lipcote - nakłada się go na pomadkę, aby zwiększyć jej trwałość cena 4 funty
Paletka do twarzy do konturowania policzkow od Essence cena 3 funty
Pomadka do ust od firmy MdmFlow cena 18 funtów
Lakier do paznokci od firmy Revlon 6.49 funtów
Puder do brwi od firmy Collection 4.19 funtów


Jak na pierwszy raz nie jestem rozczarowana.
Jedynie pewnie szybko nie użyje paletki essence bo kilka dni temu kupiłam
dwie paletki do policzków od firmy Revolution.

Cena takiego GlossyBoxa w UK to 10 funtów plus cena przesyłki
mnie to wyniosło około 13 funtów i przesyłka doszła w około dwa trzy dni.



Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz