sobota, 3 września 2016

279. Recenzja Maybelline Dream Matte Mousse




Witajcie
Dzisiaj chciałabym przedstawić wam mój
mały hit ostatnich zakupów.
Maybelline Dream Matte Mousse 


Opakowanie :

kolor 10 IVORY


O musie :

- Innowacyjna Formula w formie musu
- Mieszanka o naturalnym wygladzie
- Innowacyjna technologia
- Najszersza gamma kolorystyczna 14 kolorow
- Idealny dla skóry normalnej i tlustej
- Nie zatyka porow, nadaje sie do skory wrażliwej ,nie zawiera perfum i jest
testowany dermatologicznie


Moja opinia :

Bardzo sie bałam testować wszelkie musy do twarzy bo zawsze kojarzyly mi sie z tymi wytapetowanymi dziewczynami, które maja na sobie sto warstw podkładu czy musu.
W Bootsie ten produkt kupilłm za swoje punkty, które zbieram na karte więc nie zapłacilam za niego tak na prawde nic. Chciałam sie przekonać jak taki mus sprawdza sie na mojej delikatnej twarzy. Po kilku dniach testów okazało się, że mus pokochałam o wiele bardziej niż podkłady. Mają lekką przyjemną konsystencję, ładny zapach i są łatwe w nakladaniu co uważam za absolutny plus dla osób, które czasami robiąc makijaż się śpieszą. Ogromny plus dla Maybelline za to cudo.

Zalety :

- konsystencja
- szeroka gamma kolorystyczna 14 kolorow
- dostepność w uk
- cena
- trwalość
- konsystencja
- zapach


Wady :

- brak aplikatora



Mousse :



Kolor :

kolor 10 IVORY



Inne dostepne kolory :

Zrodlo :
https://www.maybelline.co.uk/makeup/face/foundation/dream-matte-mousse.aspx?origin=ProductCategorypage


4 - Porcelain Ivory
5 - Porcelain
10 - Ivory 
20 - Cameo
21 - Nude
26 - Honey Beige
30 - Sand
32 - Golden
40 - Fawn
48 - Sun Beige
50 - Sun Bronze
60 - Caramel
70 - Cocoa


Informacje ogólne :

Cena: £9.99
Kupiłam? - Bootsie
Ilość zużytych opakowań? - 1 zaczete
Kupiłabym? -  Tak
Opakowanie - Szklane
  Ocena : 11/10 


Ogólna ocena :

11/10



Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz