sobota, 4 maja 2013

178. Recenzja kremu do twarzy Alterra sensitiv.


Witajcie
Dzisiaj recenzja kremu
do twarzy od firmy Alterra Sensitiv
do cery wrażliwej bez substancji zapachowych.



Opakowanie :

O kremie :
Naturalny krem nawilżający do twarzy specjalnie opracowany z myślą o cerze najwrażliwszej. Nie zawiera substancji zapachowych. Dziala kojąco i ochronnie, wygladza zmarszczki. Posiada certyfikat BDIH. Produkt wegański.



Moja opinia :
Kupiłam ten krem, bo nadal miewam problemy skórne szczególnie uciążliwe przed okresem
i strasznie mnie one męczą. Krem nie przypadł mi do gustu na początku pod względem zapachu pachnie jak nowo zakupiona lalka baby born której zapachu nie znosze, a do tego po tygodniu dostałam wyspki na szyi i dekolcie, niby miałbyć do cery wrażliwej ale skiepścił na całej linii.

Zalety :
- cena
- opakowanie

Wady :
- zapach fuuu
- nie nawilża
- uczulił mnie


Skład :

Aqua, Olea Europaea Oil*, Glycerin, Alcohol*, Carthamus Tinctorius Oil*, Myristyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Oenothera Biennis Oil*, Rhus Verniciflua Cera, Xanthan Gum, Prunus Armeniaca Kernel Oil*, Hydrogenated Lecithin, Dipotassium Glycyrrhizate, Helianthus Annuus Seed Oil, Levulinic Acid, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol.
* Składniki z certyfikowanych upraw ekologicznych.


Konsystencja :

 
Informacje ogólne :
Cena: około 10zł
Kupiłam? - w Rossmanie
Ilość zużytych opakowań? -1
Pojemność -50 ml
Kupiłabym? - NIE
Opakowanie - plastikowe
  Ocena : 2/10



Pozdrawiam



4 komentarze:

  1. Nie miałam żadnego kremu Alterry i jakoś mnie nie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że mają "bezzapachowy". Na problematyczną skórę może apteczne kremy wypróbuj - Himalaya albo coś w tym stylu. Taniutkie są, a podobno działają tak jak mają działać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten krem, ale ściągał mi skórę

    OdpowiedzUsuń