środa, 20 marca 2013

160. Puder Golden Rose Silky Touch - 05



Witam
Mam przyjemność przedstawić Państwu
puder od firmy Golden Rose,który ratuje mi życie przed
okresem, gdy jestem biedroneczką :)


Opakowanie :





 O pudrze :
Miękka, jedwabista konsystencja pudru pozwala uzyskać delikatny, naturalny i niezwykle trwały makijaż. Matuje skórę na wiele godzin bez konieczności częstego poprawiania makijażu. Polecany do każdego rodzaju cery.
Według mnie produkt świetny. Głównym atutem jest również cena. Puder na skórze wygląda bardzo naturalnie, dodaje skórze lekkiego blasku.

Moja opinia :
Puder kupiłam, gdy w sumie w mojej kieszeni nie brzęczało za dużo monet. Kupiłam go też ze względu na to, że ostatnio produkty Golden Rose miło mnie zaskakują swoją jakością, i jestem ich ciekawa. Moja skóra nie jest problemowa, nie mam wiele do ukrycia jedyne co mi przeszkadza i lubię to zakryć to pajączki bądź też tak jak mówie, niespodzianki przed okresem, które ten puder doskonale ukrywa. Jest delikatny ma kilka odcieni od bladych po ciemnie. Pudełko jest fajnie wykończone, jedyne czego brak to aplikator bądź też lusterko. Do pudru otrzymujemy mini gąbeczkę, która mnie jakoś nie przypadła do gustu i zamieniłam ją sobie na gąbkę od pudru Synergen, który niegdyś używałam. Myślę jednak, że dla osób, które nie wymagają wiele a nie chcą też wydać mnóstwo pieniędzy będzie on odpowiedni.


 Zalety :
- dobrze kryjący
- cena
- opakowanie
- szeroka gamma odcieni
- wydajny
- dobrze matuje

Wady :
- brak lusterka i aplikatora
- może dostępność

Kolor 05 :


 Skład :


Informacje ogólne :
Cena: około 10
Kupiłam? - stoisko Golden Rose centrum handlowe M1
Ilość zużytych opakowań? -1
 Pojemność -12g
Kupiłabym? - Zdecydowanie tak
Opakowanie - plastikowe
  Ocena : 10+/10

A tak wyglądam od góry powiedział nam Golden Rose :)



Pozdrawiam 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz