środa, 1 czerwca 2011

81. Recenzja kremu do rąk Oliv / Nowa współpraca


Witajcie 
Dzisiaj recenzja 
Kremu do rąk Oliv

Próbka kremu prezentuje się tak:



Próbki kremu dostałam dwie od dwóch
firm :



O kremie :
Wydajny krem nawilży, ukoi nawet najbardziej wrażliwą skórę. 
Przeciwutleniacze, naturalne i odżywcze składniki zabezpieczą skórę rąk przed zewnętrznymi szkodliwymi czynnikami. Wzmacnia paznokcie. 

Zalety :
* oliwkowy zapach tutaj dla
nie których osób może być wadą
bo nie każdy lubi ich zapach
* konsystancja
* szybko się wchłania
* dobrze nawilża
* 99% składników naturalnych z czego
31% pochodzi z upraw ekologicznych

 
Wady :
* cena

Skład :



 Informacje ogólne:
Cena:
w Lili Naturze - 60zł
w My Organic 9.95€ 
Kupiłam? - dostałam do testów
Ilość zuzytych opakowań? - dwie próbki
Pojemność - próbka 3ml / opakowanie 50ml
Kupiłabym? - Tak
Opakowanie : tubka
Zapach 6/10
Ocena : 7+/10

 ***

Nowa współpraca z
Close 2 You

 

Dostałam od nich do testów :
* 7 próbek perfum
* błyszczyk 

 ***



Wszystkim dzieciom wszystkiego Najlepszego
:-) 

Pozdrawiam


3 komentarze:

  1. Także dostałam próbki perfum i błyszczyk tylko, ze wiśniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drogi ten krem! :o
    Również wszystkiego najlepszego! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena poraża :) dziękuję i nawzajem. zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń