niedziela, 19 czerwca 2011

97. Jak mieszkają moje kosmetyki? :-)


Witajcie
Zostałam otagowana przez Aśku - jej blog TU
do zabawy, w której pokazać mam jak
mieszkają moje skometyki.
 Ja mam mało tajemnic, bo
mam raczej wszystko uporządkowane
w jednym góra dwóch miejsach.
 Już kiedyś wam pokazywałam, ale pokazę jeszcze raz.

***

Zasady :
Zasady Taga "Jak mieszkają Twoje kosmetyki?":

Pokaż na zdjęciach jak przechowujesz swoje produkty do pielęgnacji, makijażu, lakiery i perfumy - nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń. Wprowadź wirtualnie czytelniczki do wszystkich zakamarków, w których zamieszkują Twoje kosmetyki - do łazienki, toaletki, a może nawet lodówki (ja w niej trzymam niektóre kremy ;-)
Przekaż taga 10 kolejnym blogerkom i napisz kto przekazał go Tobie.
Poinformuj osobę, która Cię otagowała o Twojej odpowiedzi na ten tag - na przykład w komentarzu pod jej najnowszą notką.
 

Tutaj trzymam wszystkie rzeczy, które najczęściej używam.
Po lewej góra - lakiery do pazokci niżej zalotka itd
Wyżej kremy na rozstępy oraz kremy do twarzy i dezodoranty.
Niżej olejek rycynowy maście po prawej ziaja antyprespirant i krem do twarzy
u góry po lewej stronie pudry niżej korektory pomadki, błyszczyki,
na samym dole tonik, peeling do rąk, farby do włosów. 

   
 Tutaj w większości mam tylko biżuterię, ale
w trzech przegródkach mam kosmetyki.
Na samej górze mam tusze, kredki do oczu
oraz eyeliner, po prawej cienie oraz glinke. 


W tym pojemniczku mam rzeczy, które
najmniej używam jakieś kremy na zimę,
lub takie, które nie są używane wgl, albo
jak widzicie golarki, które jak wiadomo
nie zmienia się ich często.  


W pojemniczku na komodzie trzymam nożyczki do
włosów paznokci oraz pędzle do makijażu czy pilniczki i
inne drobiazgi do paznokci.


Nie chcę wam pokazywać wanny bo jest tam
istny burdel więc pokażę wam tylko lusterko na którym trzymam
pędzle oraz tusze i kredki :-)

To raczej tyle .

 Ja taguję :

Kolejność przypadkowa ;-)

Pozdrawiam



33 komentarze:

  1. o nieeeeeeeeeeee teraz będę musiała zrobić porządki do zdjęć... dzięki za motywację =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego. :) A swoją drogą bardzo fajny TAG.
    Dodaję do obserwowanych i blogroll'a. :)
    www.sonnaille.blogspot.com dopiero zaczynam, będzie mi miło jeśli zajrzysz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę uporządkować parę rzeczy :) Ale widzę, że Ty masz porządek, ja nie mam jak na razie tak pogrupowanych kosmetyków, ale zajmę się tym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zwykle też lubię mieć wszystko poukładane, ale kosmetyki mam w łazience w szafce więc nie są tak ułożone jakby kategoriami, tylko wszystko razem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Kochana! ;* Jutro pojawi się post oczywiście. Muszę posprzątać ;o.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za otagowanie ;* nie mam za wielu kosmetyków, ale może jakiś post się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na tej stronce masz: http://www.bloggerplugins.org/2008/06/top-commentators-widget-for-blogger.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tych co napisałaś nigdy nie miałam :) ale ten z virtual-a sprawdził się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, chciałam zapytać gdzie można kupić takie separatory do szuflad?

    OdpowiedzUsuń
  10. idealny porządek, aż wstyd że moje kosmetyki porozwalane są po całym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. może i tak, będę musiała coś nad tym pomyśleć bo te szafeczki [super miałaś pomysł] tylko u mnie zawsze brak czasu:( nie lubię tego

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki porządek :P
    Fajnie :D
    Zapraszam do mnie na bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jee, ale masz ładne kosmetyki ; ** Zobaczysz, kiedyś będziemy miały piękną toaletkę, a w niej pełno naszych kosmetyków, którymi będziemy się wymieniać i sobie pożyczać, będziemy czesać się nawzajem itd. ; **** Kocham Cię JA! ; *** <33333

    OdpowiedzUsuń
  14. otagowałam Cię :) http://idealna-kobieta.blogspot.com/2011/06/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak wszystko idealnie ułożone:) Pozazdrościć:)
    Dziękuję za OTAGowanie:)
    Z pewnych względów nie będzie mi łatwo odpowiedzieć, ale postaram się coś wymyśleć:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja chociaż do łopatek bym chciała mieć włosy :D moje prawie sięgają ramion - imponująca długość, zapuszczam je po bardzo krótkim bobie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. moje włosy też są gęste, ale za to proste i marzą mi się takie do połowy pleców :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale czysciutko !:)))) przy malych poprawkach naprawde 3ma sie dlugo!:) ladnie mi sie zlewa z kolorytem mojej skory, ogolnie jestem zadowolona. juz drugie opakowanie, niesty pierwsze mi sie zbilo, a ze jest szklane ;/ nie bylam w stanie nic z tym zrobic.

    OdpowiedzUsuń
  19. hejka moglabys mi powiedziec skad masz te plastikowe pudeleczka na kosmetyki ? z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Paragraph writing is also a excitement, if you know after that you can write otherwise it
    is difficult to write.

    Also visit my blog find more info

    OdpowiedzUsuń
  21. I am in fact grateful to the holder of this web site
    who has shared this fantastic article at at this place.


    Here is my web site match.com

    OdpowiedzUsuń
  22. It's remarkable for me to have a site, which is
    helpful for my know-how. thanks admin

    My weblog ... quest bars

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
    Look advanced to more added agreeable from you!
    However, how can we communicate?

    Here is my web blog; quest bars

    OdpowiedzUsuń
  24. What are the best high-end gaming PC games coming out this year?

    I have a nice graphics card.

    Also visit my blog: EloBoostKing - Elo Boosting

    OdpowiedzUsuń
  25. Keep this going please, gresat job!

    OdpowiedzUsuń
  26. You really make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be
    really something hich I think I would neve understand.
    It seems too complicated and very broad for me. I'm looking forward for your next
    post, I'll try to get tthe hag oof it!

    OdpowiedzUsuń
  27. Great work! This is the type of info that are meant to be shared around the web.
    Disgrace on Google for not positioningg this put up higher!
    Come on over and visit my website . Thanks =)

    OdpowiedzUsuń
  28. Thanks for sharing your thoughts on private detective. Regards

    OdpowiedzUsuń