czwartek, 30 czerwca 2011

104. Perfecta Extra Slim krem na rozstępy - Recenzja

Witajcie
Możecie mi pogratulować, ponieważ
dostałam się do mojego wymarzonego liceum ;-)
Pozostaje mi tylko jutro podjechać i uzupełnić papiery oraz
dać zdjęcia legitymacyjne no i 5 lipca napisać test z j.angielskiego :-)


Dzisiaj udałam się na małe zakupy, mimo że
byłam trochę wykończona po wczorajszym opalaniu
gdyż jestem cała czerwona :<

O to co kupiłam :


  • Isana Pianka do golenia 3.50
  • Wella Szampon do włosów farbowanych 15.99
  •  Nivea pianka do golenia - dla brata :-) 9.99
  • Gąbka do mycia twarzy 3.49
Zakupy w rossmanie
A teraz pokaże wam co
dostałam od firmy Bell :

Na paczuszkę czekałam dosyć długo, ale sądzę
, że dla tylu dobroci było warto ;-)
Niedługo recenzje :-)

Dzisiaj recenzja :
Kremu na rozstępy Perfecta ExtraSlim


O kremie :
Według zapewnień producenta preparat na rozstępy zawiera Collagen-SLIM Complex, który silnie wyszczupla, a także skutecznie redukuje długość, głębokość i widoczność rozstępów. Po 4 tygodniach stosowania zapewnia 52% redukcji rozstępów. 

Moja opinia:
Bardzo lubię ten krem, ponieważ faktycznie
działa jeśli go używamy według zaleceń.
Zalety :
  • cena
  • konsystencja
  • pomaga zwalczyć rozstępy

Wady:
  • mnie przeszkadza chłód, innym może nie przeszkadzać
  • opakowanie, gdyż jak nie leci już przez dozownik najlepiej przeciąć opakowanie jednak wtedy krem może wyschnąć

Skład :
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Isodecyl Neopentanoate, Dimethicone, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryoylmethyl Taurate Copolymer, Glyceryl Stearate, Steareth-25, Ceteth-20, Stearyn Alcohol, Glycerin, Butylene Glycol, Centella Asiatica Extract, Darutoside, Coffeine, Tocopheryl Acetate, Mentol, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum.

Informacje Ogólne:
Cena: około 15zł
Kupiłam? - w rossmanie
Ilość zużytych opakowań? - 5 opakowań
Pojemność - 200ml
Kupiłabym? - Tak
Opakowanie - plastikowa tubka
Zapach 7/10
Ocena : 9+/10
* Pamiętajcie, że to co pomaga mnie nie musi pomóc wam :(

***

Pozdrawiam


24 komentarze:

  1. Ja właśnie uwielbiam efekt chłodzenia! Gratulacje, najlepiej jest się uczyć tam gdzie się chce, a wiem coś o tym. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozstępy to i mój problem już od podstawówki (za szybko urosłam) i niestety już nic mi na nie nie pomoże :( Są już białe i wyglądają jak blizny ehhh :(

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję dostania się do szkoły :) i czekam na swatche tych lakierów z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fioletowe mają to do siebie że da się je wyleczyć, białych już niestety nie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie jest zawsze ;). Ja miałam już białe roztępy ale zaczełam stosować ten krem i białe roztępy zrobiły mi sie różowe i zaczeły znikać. ;)

      Usuń
  5. No to gratuluję kochana;* A czemu musisz pisać jeszcze test?;> A paczuszka dostałaś bardzo fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A to u nas jest inaczej, ja wybrałam profil humanistyczny w którym jest już rozszerzony angielski i nic nie musiałam pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:)
    Też jestem w liceum tylko teraz już 2 klasa będzie :) na profilu " kreowanie ubiorów "

    OdpowiedzUsuń
  8. O to też bardzo fajnie , choć ja nie przepadam za informatyką ;p

    Ja na mój kierunek " kreowanie ubiorów" poszłam ponieważ kocham modę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisz do nich, może akurat wyślą te cienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ta piankę go golenia i jest super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie lubię efektu chłodzenia. Wolę coś cieplutkiego :) Kosmetyki Daxa są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o to fajne plany masz :)
    Ja w sumie myśle o studiach z moda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, że się dostałaś! A jaki profil?;*

    O, widzę paczka jest:D Super! Jak duużo rzeczy.. aż napiszę do bell jeszcze raz (czwarty, hahahah)!

    I czekam na recenzję lub Twoją opinię żelu z Isany:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję !! A to liceum profilowane, czy zwykłe ? :)
    Efekt chłodzenia, na tę porę roku jest świetny, ale ja mam białe rozstępy, a tego niestety już zniwelować się nie da...
    Super paczucha od Bell, ja najbardziej jestem ciekawa tej pastelowej kolekcji :)

    A co do makijaży - ćwiczyć, ćwiczyć i raz jeszcze ćwiczyć, jak widzę te cudeńka, jakie tworzą na oczach inne dziewczyny to wiem, że daleko mi do nich, ale to jest jeszcze większa motywacja do nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna paczuszka od Bell, czekam na recenzje :) a miałaś inne kremy z perfekty? jakiś antycelilitowy/ wyszczuplający?

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! :) paczuszka bardzo smakowita :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kiedyś stosowałam ten krem, ale właściwie nie widziałam żadnych efektów. Ile razy dziennie się nim smarowałaś? Zastanawiam się nad zakupem innego specyfiku. Tutaj http://rozstepyusuwanie.com.pl/revitol-stretch-mark-najlepszy-krem-na-rozstepy.html jest napisane, że niby to najlepszy krem. Ma któraś z nim doświadczenia?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kiedyś stosowałam ten krem, ale właściwie nie widziałam żadnych efektów. Ile razy dziennie się nim smarowałaś? Zastanawiam się nad zakupem innego specyfiku. Tutaj http://rozstepyusuwanie.com.pl/revitol-stretch-mark-najlepszy-krem-na-rozstepy.html jest napisane, że niby to najlepszy krem. Ma któraś z nim doświadczenia?

    OdpowiedzUsuń
  19. cierpię dylemat spośród papryką w doniczki osiąga pand 4 miechy nuże sprawował podda
    10 pąków plus zupełne naszły nie jakie uprzednio pożółkły plus naszły
    tudzież nie które ponad nie przejrzały również dopadły Co jest bieżącego
    oskarżycielem że pączki trafiają wszelaką niedyspozycja ewentualnie co
    potężnie występuję o dotacja

    Also visit my webpage uprawa cebuli

    OdpowiedzUsuń
  20. Spotkało tłamsi bieżąco wymordować owoż parę fragmentów spośród plexi Plexi nabiałowe o grubości 4
    mm. Na indywidualną sprawa co zgniata liczy, meszek tłamsi się pod pachami stawiał Komponenty o obrysie ogólnie mądrym to dożyła tylko piłka włosowa fruwały gniecie po modelatorni jakże skowronki teraz po kapitalnych pięciu minutach

    Visit my site :: Cięcie laserem Poznań

    OdpowiedzUsuń
  21. toteż transport teamów kompanii oraz miłośników na bibki cielesne, frachty autokarowe na
    ekspedycje wędrowne, edukacyjne, wyjazdy na koncerty, pojazd na obietnicy, autobus na peregrynacji, eksploatacja frachtowa ceremonii integracyjnych,
    brody na ceremonii ceremonialne także ojczyste, przewóz mieszka ślubnych na weseliska, bryka gwoli pannie
    dwójki do ślubu

    Also visit my page; wynajem autokaru warszawa

    OdpowiedzUsuń
  22. O zahaczyć, iż bieżący terminarz dostarczony na facjacie obchodzi
    szczątków wymieszanych Dalej braknie programu obchodzącego odpadów nazbieranych selektywnie W ostatnim dodatkowym
    fuksa okropnie denerwujące sa odpadki oschłe mianowicie
    blaszanki

    Review my site: Wywóz odpadów kraków

    OdpowiedzUsuń