środa, 25 maja 2011

73. Recenzja pudru Virtual z jedwabiem


Witajcie
Dzisiaj recenzja pudru, który 
dostałam od firmy Virtual :-)


Puder z jedwabiem
Przedstawia się tak :




O pudrze :
Puder z jedwabiem dzięki zawartości protein jedwabiu oraz witamin A,E,F odżywia i chroni skórę. Mikronizowany puder nadaje skórze jedwabistą gładkość, pozwala na uzyskanie naturalnie wyglądającego makijażu, nie zatyka porów. Idealny dla cery suchej i wrażliwej. Najlepiej aplikować puder przy pomocy pędzla.

Moja opinia :
Jak usłyszałam o pudrze z jedwabiem to od razu chciałam go mieć a dzięki uprzejmości firmy Virtual go otrzymałam. Puder używałam dopiero dwa razy, gdyż mam jeszcze swój Rimmel, który się kończy, a nie lubię zaczynać czegoś zostawiając poprzednie. 

Zalety :
- dobrze matuje
- nie podkreśla skórek ani suchych miejsc
- ma nieziemski zapach < 3 :)
- dobre opakowanie
- nie trzeba często poprawiać makijażu
- wydajny
- dobrze maskuje niedoskonałości lub przebarwienia

Wady :
- brak gąbki 

Paleta kolorów :



Informacje ogólne
Cena około 11zł
Kupiłam? - dostałam  
Ilość zuzytych opakowań? - jedno zaczęte 
Pojemność 18g
Ja posiadam kolor 15 - opalony
Kupiłabym? - Tak ale może jaśniejszy
Opakowanie : okrągłe plastikowe 
 Kolory - 5 różnych
Zapach 100 000 / 10
Ocena : 10+/10

Ma tak piękny zapach, że ubolewam nad
tym, że nie mogę wam go pokazać :( :)

***

Pozdrawiam


18 komentarzy:

  1. Muszę go mieć :) Dobrze się składa, ze aktualny mi się właśnie kończy ;p i szkoda, ze nie możesz pokazać nam tego zapachu ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w swojej kosmetyczce mam tylko jeden puder, bambusowy z Biochemii Urody.
    Mam pytanie czy ten puder zawiera w swoim składzie talk?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie się prezentuje i strasznie kusi! Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie używam pudrów, ale polecę mamie, może się skusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że ma aż tyle odcieni bo każdy coś sobie dobierze ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. zostalas wyrozniona nagroda sunshine award, zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ciekawy produkt, i ma szeroką gamę odcieni, muszę jeszcze o nim poczytać i może zakupię? :)

    P.S: Jeśli tylko masz chwilę czasu, to zapraszam serdecznie do rozwiązania krótkiej, anonimowej ankiety - więcej informacji tutaj: http://details-of-the-beauty.blogspot.com/2011/05/information-z-ostatniej-chwili-ankieta.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez jestem nim zainteresowana ^^ chyba sie skusze, :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, ciekawy puder, ale narazie mam 3 inne, haha :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś puder z jedwabiem i byłam mega zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tyle pudrów,że narazie niestety nie kupię,ale jak mi sią skończą to kupię ten:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej przepraszam ze dopiero teraz pisze o balsamie naturia z joanny chyba ze pisalam i nie pamietam.

    Ciocia powiedziala mi ze kupil do w jakims zwyklym sklepie drogeryjnym, w naturze i w rossmanie chyba go nie widzialam chyba ze przeoczylam.

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję ;) może się na ten skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawił mnie ten puder, szkoda tylko że ma takie opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainteresowałaś mnie tym pudrem, będę musiała go poszukać, bo mam w planach zakup nowego pudru :)

    OdpowiedzUsuń