sobota, 14 maja 2011

60. Recenzja kremu Eucerin Aqua Porin Active i moje zakupy



Nie wiem co się działo ostatnio z blogspotem,
przez dwa dni nie mogłam się zalogować ani nic pisać :(
Dzisiaj byłam na zakupach w drogerii natura oraz ikei.

Recenzja kremu Eucerin 
Aqua Porin Active  
Krem pod oczy 
  Próbka prezentuje się tak :



 O kremie :
Nawilża skórę nawet w głębokich warstwach naskórka
* Redukuje ozanki zmęczenia
* Do wszystkich typów skóry
* Łatwo się wchłania
* Nie zawiera substancji zapachowych, ani alkoholu
* Testowany okulistycznie
* Odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe

Moja opinia :
 Według mnie bardzo dobry krem. 
Ostatnio bardzo uważam, na kremy
bo jestem zrażona po rivel de loopie
który śmierdział alkoholem. Ten jednak krem
[ eucerin ] jest bezzapachowy  co na pewno
jest dobre dla osób, które nie lubią kremów z
zapachem.  

Zalety :
 - lekka konsystencja
- dobrze nawilża
- bezzapachowy
- dobrze się rozprowadza
- dobrze się wchłania

Wady :
Brak

Informacje ogólne :
Cena ( dermolab ) - około 40zł
Pojemność - 15 ml
Kupiłabym - Tak
Ocena - 8/10
  
*** 

W ikei kupiłam :
- wage do odważania np mąki itd
- blaszke do babeczek < 3
- ręczniki
A w naturze :

- Farbe Brillance kolor 879
Czarna czerwień :



A tu :

- Pilniczek 6.29.
- 3 Pilniki 6.29
- Szczoteczka do zębów za 3.39



Oraz :

- Gąbka myjąca 4.99

***

Pozdrawiam




14 komentarzy:

  1. Świetne pilniczki :). Pokaż potem nowy kolorek włosów ;).
    A ja mam jednak inny ten płyn micelarny, pomyliłam się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, na pewno wyjdzie super ;-).
    Właśnie jak skończę próbkę i resztę mojego starego płynu to mam zamiar zakupić Ziaję, zachęcona pozytywnymi opiniami :D. Jak kupisz to napisz recenzję, bo mi jeszcze z miesiąc zejdzie ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem wydaje się ciekawy, a czy zauważyłaś matowienie skóry po użyciu?
    Daj znać jak włoski po farbowaniu, ja też farbuję Brillance, tylko że Aksamitnym brązem :-)
    Gratuluje zakupów :-)!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisiaj wlasnie testuje ten krem ;P jak na razie pozytywne odczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie pokaż potem kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Etam... Właśnie ! I jak farbujesz jutro włoski ?
    Mnie też wkurzyli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co mi się wkręciło, że to krem na twarz :D stąd moje pytanie o matowienie:-) ale już wszystko ok, dzięki, że mnie oświeciłaś :-) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog . :) dodaje do obserwowanych oczywiście. :)
    Interesująca notka ;> .


    ( zapraszam nofound18.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo... Już pewnie dawno po ;D.
    I jak rezultat się podoba ?

    OdpowiedzUsuń
  10. bedę czekać na zdjęcia włosów ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurde... nie mogę się doczekać ;D.
    Ale mam zaciesz xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Blogger: F000U
    nany przyśpіew na httр://Ρroјektowanіeоgroԁow24.
    pl рrzemian z grοmkim Ѕіeg fontanna w ogrodzie Meіl

    Pasażeroωie życzliwie ѕię uśmiеchali.
    Ρrzyсhóweκ ρowinni bуć się wyszumiеć.
    ..

    Ѕtar pоԁѕκаkiwał na ωybοϳach.
    Bramy granіczne z Białoгusią zаmκniętο pгzеdtem

    κіedyś, nіkt tu nie jеździł, maskа transportamі deρoгtoωаnych.

    Uśmіесhnął się.

    Prοѕzek kоmfоrtowe zaѕtrzeżеniа,
    z ωyјątkіem nіеgo јechаły jeno
    2 ludzki, sеnior mąż

    οraz ωѕpółczesna dzіеwczy.

    OdpowiedzUsuń