piątek, 29 kwietnia 2011

43. Pasta Cynkowa, Krem Perfecta Dax, Ciuszki- Croop Town


Witajcie dzisiaj nie chciało mi się za
bardzo robić zdjęć tego co kupiłam, więc pokaże wam
wszystko z internetu co dokładnie kupiłam. 

1. Pasta Cynkowa :
Moja wygląda troszkę inaczej ale zobaczycie
dopiero jak zrobię recenzję może jutro ;-)
Mój number one na pryszcze, krostki,krosteczki,krostunie  :) 
Cena około 5zł

2. Krem Perfecta Dax : [ zdjęcie ze strony alejka.pl ]

Zdecydowałam się na ostatni krem, który pomogła
wybrać mi Idalia dziękuję :)
Cena to 17zł i wydaję mi się, że jest odpowiedni, ale
nie chce zapeszać więc będę czekać.

3. Ciuuuszki CROOP TOWN :

Bluzka łososiowa niestety w internecie nie ma dokładnie
takiej bo moja jest bardziej różowawa, ale pokaże wam kiedy
indziej. Cena 19:90

O a ta jest dokładnie taka jaką kupiłam.
Cena : 39.99

Spodnie także takie same :)
Cena 59.99
Prawda, że ciuchy piękne aż chce się nosić
oby było jeszcze cieplej :-)


Zdjęcia ciuszków ze strony :
www.sklep.cropp.com

Zakupy mi się udały, mimo, że jestem
spłukana i nie mam nowego tuszu tylko
ten cholerny Manhatan Go4Big, ale cóż w niedziele
urodziny może wpłyną jakieś pieniążki :-)

Przypominam o Wymianach :



Pozdrawiam. 

4 komentarze:

  1. bokserka jest swietna :D i ta pasta cynkowa mnie zainteresowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też chciałam tą za 19,9zł ale już nie było :(
    http://all-my-life-invicta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, cieszę się :-) koniecznie zrób wkrótce recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń